Eerste bericht vanuit VS - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Arthur Mook - WaarBenJij.nu Eerste bericht vanuit VS - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Arthur Mook - WaarBenJij.nu

Eerste bericht vanuit VS

Door: Tuurke

Blijf op de hoogte en volg Arthur

01 December 2004 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ja...

T heeft ff geduurd, maar ik ben dan eindelijk een soort van bevestiging gehad dat mijn aanvraagformulieren zijn aangekomen bij Rugers. Daar ben ik natuurlijk alleen al heel erg blij mee...

Als t goed is, zijn ze nu daar de papieren aan het klaarmaken waarmee ik een visum kan verkrijgen (ook altijd handig, zeg maar)...

Hopelijk krijg ik nu dan ook snel post...

Grtz Den Tuur

  • 11 December 2004 - 12:54

    Sjoerd:

    En jawel hoor, de primeur!! Tuur, huize de Zwaffelaer mist je nu al...

  • 06 Januari 2005 - 17:27

    Silvie:

    Tuurke,

    Ziet er goed uit die site van je! Ik zal in de tussentijd goed op je kamertje passen...no worries. Geniet ervan, je zal zien de tijd vliegt voorbij! Kus Sil

  • 06 Januari 2005 - 23:37

    Wikske:

    Tuur,

    Nog iets meer dan een week te gaan....wordt aftellen nu...The Big Apple calls you...!!!
    Groet, WIK

  • 21 Januari 2005 - 08:02

    Mevr. Sers:

    Je mag Jet zeggen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Arthur
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 67
Totaal aantal bezoekers 9246

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: