Aftellen is begonnen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Arthur Mook - WaarBenJij.nu Aftellen is begonnen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Arthur Mook - WaarBenJij.nu

Aftellen is begonnen

Door: Tuurke

Blijf op de hoogte en volg Arthur

09 Januari 2005 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Na een hoop papierwerk en het bijbehorende gezeik, is de -spreekwoordelijke- kogel door de kerk: aankomende zaterdag, 15 Januari, vertrek ik naar de Verenigde Staten van Amerika!!!

Samen met Merijn, partner-in-crime, zal ik naar t dichtstbijzijnde vliegveld aldaar vliegen. We hebben op Rutgers een appartement (woonkamer, keuken, badkamer MET BAD, en 2 slaapkamers) voor ons tweëen toegewezen gekregen...je kan t dus slechter treffen...eerst maar eens afwachten wat t is.

Ondertussen kan ik een ieder wel vertellen dat ik er KEI-VEUL zin in heb....t aftellen is begonnen!!

Voor een ieder die ik niet meer zie voor mn vertrek: ik zal jullie missen (als kiespijn ;-) )!! Grtzzzzz Den Tuur

  • 16 Januari 2005 - 20:09

    Bas:

    enne.... hoe is \'t nou in de states. Moet zeggen dat ik er nog wel van sta te kijken hoor.

  • 17 Januari 2005 - 19:48

    Remco:

    Eej kul, laat es weten wat je skype adres is. Je zus wil met je kleppen, maar ze weet niet wat je naam is aldaar. De hare is esthervanmook...

    veel plezier verder daar in Amerika!

  • 18 Januari 2005 - 16:50

    Keffer:

    He kefmeister alles koosjer daar. Heb je een tribandtoestel? Aangezien de smsjes niet echt aan schijnen te komen.
    I.i.g. veul leut enne niet te zat he.

    Xxx Rabbi Ronalds

  • 19 Januari 2005 - 13:30

    Fustmeister:

    Hé Tuurke,
    Hoe is ie nou daar? Is het waar wat ze zeggen, dat het net een grote garage is met veul zagen?

    Groetjes van het hele gezin!

    p.s. Post es ff wat foto\'s

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Arthur
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 71
Totaal aantal bezoekers 9246

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: