Huishoudelijke mededelingen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Arthur Mook - WaarBenJij.nu Huishoudelijke mededelingen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Arthur Mook - WaarBenJij.nu

Huishoudelijke mededelingen

Door: Tuurke

Blijf op de hoogte en volg Arthur

21 Januari 2005 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Misschien ook handig om nog even te vermelden ivm fanmail...Het adres:

77th Bleeker Street, Apt. 9
Newark, NJ 07102
US

Ik heb (nog) geen telefoon hier. Sms-en naar mn Nederlandse nummer heeft echter geen zin daar ik geen tribandtoestel heb.

Natuurlijk ben ik te aller tijden bereid jullie te woord te staan, via mail/msn en skype (mijn NIEUWE username is arthurvanmook....hoe origineel, nietwaar?)

Dikke groet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Arthur
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 63
Totaal aantal bezoekers 9246

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: