Carnaval komt eraan!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Arthur Mook - WaarBenJij.nu Carnaval komt eraan!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Arthur Mook - WaarBenJij.nu

Carnaval komt eraan!!!

Door: Tuurke

Blijf op de hoogte en volg Arthur

28 Januari 2005 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Zo, vanaf vandaag dus weekend. En ja, het is pas donderdag!"Hoe kan dat?", hoor ik jullie vragen...nou, omdat de vakken die ik heb gekozen dus van maandag t/m woensdag zijn en ja, dan heb je op donderdag al weekend. De mooie vakken die ik hier heb gekozen, luisteren overigens naar de volgende namen:

-Business Ethics...
-Consumer Behavior....
-Fundamentals of Real Estate.....and last,
-Business & the Arts......

Zoals jullie zien, het zijn niet de meeste spannende vakken maar varieren toch van 'aardig' tot 'zeer aardig'. Zo kan de professor van het laatstegenoemde vak wellicht een meet & greet regelen met de wereldberoemde kunstenaar Christo! Voor de minder cultuuraangelegden onder u, dit is de man die oa de Reichstag (in Berlijn, red.) en Pont Neuf (in Parijs, red.) heeft "ingepakt". Deze man placht namelijk hetzelfde sterke staaltje uit te gaan voeren in februari met het Central Park in NY!!Het is dan natuurlijk wel weer redelijk briljant als wij deze man in levende lijve mogen ontmoeten. Natuurlijk hou ik jullie graag op de hoogte hoe dit verhaal zich ontwikkelt...

Maar goed, vandaag dus weekend. Natuurlijk zijn we dan gisteren ook flink de bloemetje buiten gaan zetten. Zo gingen we naar de lokale Kara-Oke-bar...na menig liedje opgedragen te hebben aan ons'vader,'moeder, 'Es, 'Bianc, en het konijn dat we niet hebben, werd me toch vriendelijk -doch dringend- verzocht het podium te verlaten...tja, je herkent talent of niet natuurlijk...gelukkig heeft iemand anders de foto's nog (die komen er volgende keer bij)

Vandaag werd ik, vrij verrassend, dan ook wakker met een hoofdpijn die er niet om loog. En zoals het welbekende spreekwoord gaat "'s avonds een vent, 's ochtends met rust laten" duurde het dan ook tot ver in de middag voor ik weer gestabiliseerd en zeker ook weer geactiveerd was. Maar goed, uiteindelijk maar naar NY gegaan. Ditmaal hebben Merijn en ik onze opwachting gemaakt in de mooie buurt Soho. Hier zitten vele grote merken en allerlei gallerijen enzo. Het allermooiste van deze winkels waren, uiteraard, de prijzen van de produkten....en daar hebben we dan ook dankbaar gebruik van gemaakt! Zo vinden jullie hieronder een mooie foto van het juweeltje van Armani dat ik voor slechts $ 15,- op de kop kon tikken (overigens, alleen de broek, niet het jasje...). Als ik het had laten liggen, zou ik gewoonweg een dief van mn eigen portemonnee geweest zijn...en ja, dat kan dus niet. Merijn deelde deze gedachte en heeft dan ook dezelfde rode-ribbroek aangeschaft. Op deze manier vieren wij hier toch enigszins ons eigen carnaval feestje!!

Nou, wat een verhalen weer he....nou, binnenkort komen er ongetwijfeld meer.

Tot die tijd, als laatste berichtje en om het af te ronden, de winter heeft hier afgelopen week goed huisgehouden. Sneeuw ligt hier sinds zaterdag tot aan onze knieën en is er een fijn temperatuurtje te voelen van een gemiddelde -17 graden.

Voor de rest, wil ik een ieder bedanken voor de mooie reacties zover:Supercool!

Wederom: de groeten, houdoe en bedankt!
Haje

  • 28 Januari 2005 - 09:42

    Wouter:

    he tuur, je had dat rooie jasje erbij moeten kopen jij ontzettende yankee. geniaal!!

  • 28 Januari 2005 - 10:52

    Manolo:

    Wat een geweldige verhalen Tuur. Wanneer gaan we een goede pot online schaken?

  • 28 Januari 2005 - 12:05

    Joris:

    Zeg dan niks, manolo! Mooi verhaal Tuur! Is er trouwens iemand die meedoet met het sms "TO FOLLOW TUURKE ON" naar 3010- verhaal?

  • 28 Januari 2005 - 16:03

    Neut:

    Mooie broek....... Om de Kalix Berna eens mee te bezoeken.....;)

  • 29 Januari 2005 - 11:38

    Bas:

    Mooi dat FOLLOW TUURKE ON!
    piep,piep.... tuurke has left the building.
    maar eens met wouter, je had het jasje erbij moeten kopen ontzettende bell-boy van me!

  • 30 Januari 2005 - 21:29

    Mevr. Sers:

    Je mag Jet zeggen!

  • 31 Januari 2005 - 11:25

    Machiel:

    He Tuurke.
    respect voor de foto. Haha. Heb al dubieuze verhalen gehoord dat je ingesneeuwd was zonder eten. Dus ik wil graag afsluiten met de prutser groet. pruts, pruts, pruts.

    ps 1.verder alleen maar jaloers op je.
    ps 2. weet niet of je het gezien heb maar ik denk ook aan je gezien het eetschema.

  • 31 Januari 2005 - 14:32

    Sjoerd:

    Ik zie het alweer, dat New York wordt zwaar overschat...

  • 31 Januari 2005 - 15:18

    Johannes:

    Mooi rood is niet lelijk!!! Mooi verhalen tuur

  • 31 Januari 2005 - 16:51

    Sil:

    Tuurkeee!

    Ziet er schon uit in je rooie pekske! Je lijkt het rooie mannetje wel...komt goed met carnaval. Geniet ervan...doe ik dat ondertussen ook ;)

    Couscous (k) Sil

  • 31 Januari 2005 - 17:03

    Susan:

    Hey Tuurtje, ff een algemene reactie vanuit het warme Aruba: coole site en heel leuk om je verhalen te lezen, succes!!

  • 03 Februari 2005 - 17:58

    AMF:

    Thuurke, zorg jij eens dat die sneeuw weg is als ik er ben...en zet de bud light maar alvast koud! Ik neem mijn matching rooie broek mee!

  • 03 Februari 2005 - 17:58

    AMF:

    Thuurke, zorg jij eens dat die sneeuw weg is als ik er ben...en zet de bud light maar alvast koud! Ik neem mijn matching rooie broek mee!

  • 03 Februari 2005 - 17:59

    AMF:

    Thuurke, zorg jij eens dat die sneeuw weg is als ik er ben...en zet de bud light maar alvast koud! Ik neem mijn matching rooie broek mee!

  • 03 Februari 2005 - 17:59

    AMF:

    Thuurke, zorg jij eens dat die sneeuw weg is als ik er ben...en zet de bud light maar alvast koud! Ik neem mijn matching rooie broek mee!

  • 03 Februari 2005 - 18:00

    AMF:

    Thuurke, zorg jij eens dat die sneeuw weg is als ik er ben...en zet de bud light maar alvast koud! Ik neem mijn matching rooie broek mee!

  • 03 Februari 2005 - 18:34

    AMF:

    Thuurke, zorg jij eens dat die sneeuw weg is als ik er ben...en zet de bud light maar alvast koud! Ik neem mijn matching rooie broek mee!

  • 03 Februari 2005 - 18:35

    AMF:

    anders post ik mijn message 6 keer...vrouwen en techniek...

  • 06 Februari 2005 - 12:44

    Bas:

    Carnaval is pijn,
    niet meer niet minder

    Groeten van de prisma tuur, alles koosjer hier

  • 07 Februari 2005 - 10:44

    Arie:

    verekkes, zaterdag in kaaiendonk gewist om te zuipen meej dun dieje van wagemaokers, da waar weer kei leutig. Jammer da gai der nie bij kon zijn tuurke!
    dieje broek die staoot jou goed. houdoe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Arthur
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 9246

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: